Popis
Loga jsou všude kolem nás. Přesto je mnozí vnímají jako pouhé obrázky. Loga jsou ale mnohem víc. Jsou to vypravěči. Vypráví nám příběhy značek, v jejichž čele stojí. Jsou to tváře byznysů v komerčním světě. A v neposlední řadě předávají cílové určitou zprávu zákazníkům, na které byznys cílí. Více o těchto a dalších rolích loga se dočtete uvnitř knihy. Kniha je především teoretická. Obsahuje ale i desítky názorných obrázků. Je psaná stylem, kterému porozumí i laik. Jejím cílem je totiž osvěta. Grafici a samotní logotvůrci se však také nudit nebudou, jelikož zde naleznou spoustu užitečných a praktických tipů z praxe. Jedná se o komplexní průřez logotvorbou. Je to příručka, která vás provede celým procesem tvorby loga a objasní, jaká pravidla by mělo logo dodržovat, jak by se mělo k tvorbě přistupovat, co vše je zapotřebí pro tvorbu znát, a vysvětlí, jaký to má vše smysl – k čemu logo slouží a jakou má hodnotu. E-book ale přijde vhod i těm, kteří se chystají logo poptávat. Zjistí totiž, nad čím se mají zamyslet a na jaké otázky od designéra se mají připravit. Zároveň jim úvodních pár kapitol vysvětlí, k čemu logo slouží a jak by se na něj mělo pohlížet. Věříte-li tomu, že je tvorba loga práce na pár minut, že je logo nedůležitý obrázek a že nemá žádnou hodnotu, začtěte se do e-booku a zjistěte, jak tomu ve skutečnosti je.
Recenze
E-knihu dosud nikdo nehodnotil.